torsdag 14 maj 2009

Idol-audition.

Hej på er alla!
Solen kikade ju fram till sist. :) Sitter här och försöker ta mig i kragen för att skriva på mitt engelska-arbete. Går inget vidare som ni kanske märker... *s*
Nu håller jag på att ladda upp en video på tv4. Lovade ju mig själv att skicka in en sista-chansen-video eftersom vi aldrig hann fram till juryn häromåret i Malmö. Haha! Ja, man ska ju aldrig säga aldrig, men det här gör jag för skojs skull. Kan ju inte komma och säga att jag inte har sökt i alla fall. ;)

Kelly har fått en inbjudan till Theos barnkalas idag. Så fint så, och JA TACK vi kommer gärna. :D

Ska tillbaka till skolan vid tolv, så det är väl bäst att försöka få något gjort. Ska följa med Martin och titta på en lägenhet i em. Hoppas de som var före tackar nej! *håller tummar och tår*
Puss hej!

3 kommentarer:

Nathalie sa...

Åhåå.. då ska man in o titta. :)

Lycka till. ;)

/ Nat

Nathalie sa...

Oh, du var ju jätteduktig! WOW! Lycka till igen!

/ Nat

PILLANS craZy värld sa...

Du e ju grym ju! Hoppas du går vidare, du har mina röster garanterat! kram