torsdag 7 maj 2009

I'm done.

Hej på er!
Matteprovet avklarat! Och det kändes faktiskt ganska okej till och med! :) Hoppas hoppas hoppas att jag klarar det också... *hmpf*


Kelly är supersnorig, men glad ändå. Jag vill verkligen inte behöva vara hemma från skolan nu på sluttampen, man missar ju jättemycket eftersom allt går i raketfart nu. *s*
Ikväll ska jag och Martina sola, skippa simningen och ha en filmkväll med Jessica och Jojo istället. Hoppas på en trevlig kväll dvs. ;)

Jag kan inte släppa den där söta kommentaren om mig och mitt utseende. Har suttit och fnittrat åt den på lektionerna, men visst... Jag respekterar ju allas åsikter om mig. Bara ni håller dom för er själva. Det är väl bara bra att vara lite "egen" som du skriver, eller har jag fel? Och dessutom är jag förmodligen snyggare än jag tror att jag är. Har kämpat mig igenom många år med fruktansvärt dåligt självförtroende, och nu när jag verkligen börjar bli nöjd med mig själv och mitt utseende, ska inte någon liten bitterf*tta komma och förstöra det. Så nej, du lyckas inte. För ett år sen hade du säkert lyckats få mig känna mig värdelös, men inte nu. Nu blir jag snarare smickrad, för detta bittra inlägg är ju bara ett starkt tecken på att du själv är missnöjd med hur du är och ser ut. Jobba på din egen självkänsla istället för att försöka trycka ner annat folk. Tack.

Sådärja, nu rensade jag bort det ur hjärnan.
Martin kommer hem om en timme sisådär. Tänkte laga mat så vi kan äta lite innan vi ska iväg. Mamma eller Therese kommer hit och är barnvakt, för Martin har fotbollsmatch idag också.
Jaja. Dags att sätta punkt kanske. Blir så drygt att läsa om det står för mycket. ;)
Puss hej!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du duger gott som du är. Låt ingen få dig att tro annat./A

Anonym sa...

Go girl!!!! Du duger gott o väl som du är!! :D // hemlig beundrare :P