onsdag 13 maj 2009

Jag är såå duktig! :D

Vet ni vad som hände idag?! Jag fick ett VG på matteprovet. Ett VG!!! Och jag som verkligen suger i matte. Gissa om jag blev lycklig? :D

Har precis käkat lite, så nu klarar jag mig till i morgon. *s* Tänkte sitta och fixa lite med skolarbetet i engelska ikväll. Har ju trots allt bara idag och i morgon på mig, för på fredag ska det ju vara inlämnat... Typiskt mig att alltid skjuta upp allt till sista minuten. Arbetar bäst under tidspress har jag kommit på. :)



Lyssnar på Marvin Gayes Sexual Healing. Superbra låt om ni frågar mig. Skönt gung. ;)
Blir nog en promenad ikväll igen. Behöver ta mig hem till föräldrarna och se om de har någon cykelnyckel som matchar den jag lyckades bli av med i lördags. Hm... Nåja, sen vidare till Martina och hämta hem min kära cykel. Älskar ju detta fina sommarväder, så jag hade lätt kunnat vara utomhus dygnet runt. Får väl skaffa mig ett tält. :)
Nopp, puss på er så länge!

1 kommentar:

Nathalie sa...

Grattis till VG:t! :D