onsdag 27 maj 2009

Jävla deppdag...

Goddagens.
Dålig dag det här... Vädret är inte alls vad det borde vara, och inte humöret heller!
Skippade faktiskt att gå på lektionen nu på förmiddagen. Meningen med det liksom? Vi har ändå gjort provet, och jag hade ingen lust att sitta och uggla i två timmar för ingenting. Är hellre hemma och surar då.

Anonym: Inte en chans att jag ska försöka "lappa ihop vårt förhållande"! Det är Martin jag är så jävla förbannad på, så för tillfället bara... *gah* Ingen kommentar.

Lina: Ja, vi ska hitta på massa kul i sommar! *ser fram emot* :D

Jag bara önska att allt kunde lägga sig. Att han flyttar ut och trivs med sitt nya liv som singelpappa. Att jag ska slippa fundera, analysera, deppa och bara vara lycklig... Vill så mycket, men blir så osäker på mig själv. Hatar denna osäkerhet kort och gott.

Jag skulle ju baka något till samhällslektionen idag, men jag vet inte om jag orkar. Känner mest för att bädda ner mig i sängen och inte gå upp på hela dagen.

Åh... Tänk om man såg ut sådär... Då hade jag minsann aldrig mer gnällt på något. :D Usch... N', nu blev jag ju på ännu sämre humör... Dags att slänga sig under täcket...
Ciao.

Inga kommentarer: