söndag 3 maj 2009

Kroppkakemiddag.

Japp, ni läste rätt! Vi har suttit och käkat kroppkakor, så nu är min mage helt och hållet sprickfärdig. *s* Jag kokte dom alldeles för länge, så det var i stort sett bara en enda smet. Haha! Hur kan man misslyckas med kroppkakor?!

Jag vill ut. Ut och gå... Helst nu med detsamma, men måste väl få lillbruttan i säng först antar jag... Hon har verkligen varit hemsk nu i eftermiddag. Gnällt och skrikit för minsta lilla. Jag har i alla fall fått lägenheten ren och fin. Tvättat ett par maskiner tvätt, och så "lagat mat". Ja, jag anser ju inte att man lagar mat när man bara värmer på nånting. Likaså om man steker på något färdigt, typ Mamma scans köttbullar. Då lagar man INTE mat. :P

Ska nog ta och ringa Linda. De skulle gå till köpingen, så kanske att jag kunde möta upp om och få lite sällskap på promenaden. :)
Hörs sen gott folk!
Pussar

Inga kommentarer: