lördag 2 maj 2009

Marken och fotboll.

Hej på er!
Vilken härlig dag jag har haft måste jag erkänna. :) Först marknaden på köpingen. Vi sprang väl en sisådär 5 varv fram och tillbaka, men hittade också en del. Jag köpte en underbar gul väska i skinnimitation, fick en rosa/glittrig scarf av Martin och så köpte jag ett par nya solbrillor. Martin hittade ett halsband och solglasögon, och Kelly fick en vindsnurra och en Hello Kitty-ballong.

På hemvägen däckade Kelly i vagnen, och sov tills vi skulle iväg till Långemåla på fotboll. Härligt att sedan vakna upp med ett stort leende! ;)
Det var varmt och soligt i Långemåla, luften står ju liksom still där uppe i skogen. *s* Kelly ville minsann inte alls sitta snällt och se på (som om vi trodde det!?), utan skulle springa ut och sno matchbollen så fort den kom i närheten. No no, så jag tog med henne på promenad istället. Är ju inte så förtjust i fotboll anyway...

Min lillebror och hans tjej vill att vi ska ut till Nynäs och spela minigolf med dom nu ikväll, och så tänkte jag planera in en kvällspromenix med T. Får se hur mycket som hinns med då. ;)
Jag måste i alla fall börja med att ringa min mamma och höra om någon kan komma hit och vara barnvakt medan vi fortsätter vår dag ute i solen. *hm*

Ge Kelly lite mat nu kanske? Har ju lite färdig spaghetti och köttfärssås i kylen sen middagen häromdan. Det går snabbt och lätt. :) Kolla in bilderna från vår dag då, så hörs vi!
Puss hej!





1 kommentar:

kultjej sa...

hmmm, vem e T? ;)