lördag 2 maj 2009

Minigolf.

Godkväll!
Har precis slitit mig från soffan och den varma filten för att skriva några sista rader för kvällen.
Vi var totalt djupfrysta när vi kom hem från minigolfen med Fredrik och Catrin. Fy så kallt det var! Man hade liksom vant sig vid solen och värmen, men var inte lika förberedd på att det skulle vara så kyligt när solen gick ner. *hrm*
Martin vann (såklart), men no problems! Idag var jag inte en fullt lika dålig förlorare som annars. *s*

Jag blir så trött på folk som vill hjälpa, men som snarare stjälper istället. Ibland vill man faktiskt reda ut saker och ting på egen hand! *fnyser och slänger armarna i kors*

Vi ska fortsätta titta lite på Dreamgirls, och sen lär jag väl somna på stört antar jag. Om inte innan... *s* Här får ni lite bilder från golfandet!
Puss hej!

Min übersnygga väska! :D
Koncentration heter det. *s*
Lillebror.
Lillebrors tjej.
Cecilias man.

1 kommentar:

DeadUntilDark sa...

Men shit vad smal du blivit människa! Känner knappt igen dig när man ser dig på köpingen.. Nu får du inte gå ner mer i vikt :)