torsdag 21 maj 2009

Myskväll

Godkväll alla!
Var ute och gick till banken förut. Trodde faktiskt det skulle vara lite mer folk ute, fast så var ju klockan bara åtta. *s*
Har suttit några minuter med mitt religionsarbete, men tröttnade ganska snabbt. Det ska ju lämnas in på måndag, och en vanlig helg hade det inte varit några problem att sitta och plugga. Dock blir det inte lika enkelt den här helgen, med tanke på att det blir party för hela slanten. *pff* Får ägna hela söndagen åt att skriva ner argument för och emot att många muslimska kvinnor bär slöja. *yeey*

Har gjort chokladpudding och vispat grädde ikväll, så jag och Martin ska svulsta och titta på film. Något trevligt ska man väl kunna göra såhär på en torsdagskväll, inte sant? :)

I morgon tänkte vi gå en sväng på köpingen med Kelly tidigt på dagen. Förhoppningsvis har allt folk inte tagit sig ut då, för det blir så jääkla trångt att komma fram med vagnen...
Nåja, sen får jag väl se hur resten av dagen blir. Ska en sväng till Belinda innan jag drar till Martina i alla fall. Mina underbara brudar. <3
Nu är det dags för film! Ha en trevlig kväll.
Puss

Inga kommentarer: