söndag 24 maj 2009

Poliseskort.

Hej på er!
Hoppas att ni alla har haft en superhelg, för det har jag. :) Just nu har jag fruktansvärd tandvärk, är lite lagom seg i huvudet, och försöker verkligen koncentrera mig på mitt skolarbete. Måste ju passa på medan Kelly sover...

Måste bara börja med att svara på "anonyms" kommentar om vart jag hade Tompa i fredags. Jag förstår verkligen inte varför du (och så många andra) bryr sig om vad jag gör och vem jag träffar. Det är väl ett fritt land, om jag har förstått rätt?!

Igår var det så jäkla mycket folk på Hvitan! Vi kom dit något sent, så vi fick stå och trängas i kön i... ja, länge. Jag skojar inte när jag säger att jag hade kunnat lyfta på benen och ändå hängt kvar fastklämd mellan folket. *s*
Det var inte alls lika roligt där inne som i fredags, även att Dirty Dogs var skitbra som vanligt. Musiken som spelades var inte alls så dansvänlig som annars, och dessutom tappade jag bort Martina mitt i allt. Hittade dock tillbaka till varann efter säkert 40 minuter.

När allt hade stängt, och jag hade hämtat mina saker hos Martina började jag min vandring hem till Ljungnäs. Plötsligt hörde jag en bil komma och sakta in, och jag fick för mig att det var någon skum typ som skulle vilja ha in mig i bilen eller nåt... Nope, det var en polisbil! De frågade vart jag skulle, om det var långt, och sen beordrade de mig att hoppa in i bilen. De ville inte att jag skulle råka ut för någon läskig våldtäcktsman, så de körde hem mig. Toppensnälla var dom, förstår inte varför man rent automatiskt har ett agg mot poliser. De är ju faktiskt till för att hålla ställningarna i samhället. :)

Jag känner mig jättelåg idag. Inte alls bakis, men väldigt deppig och trött. Tycker allt känns väldigt svårt just nu helt enkelt...
Nej, nu måste jag verkligen återgå till mitt skolarbete. Har dessutom ett 4 timmar långt nationellt matteprov att längta till i morgon. *gah*
Måste få dagen att gå fort i alla fall så det blir kväll. :)
Lägger ut bilderna från igår senare.
Puss hej!

2 kommentarer:

kultjej sa...

haha, första gången du åkte polisbil då va? ;)

Det kryllade av poliser både igår och i fredags i köpingen såg jag!

Anonym sa...

Men shit va låg kommentar, den om var hanvar i fredgas... snacka om å bli skjuten i ryggen, för se i vilda västen anses det som lågvatten å skjuta någon i ryggen, minnsann många i vår by som lider av ryggskott :) Howdy ma´am ;)