söndag 3 maj 2009

Promenix.

Hej på er!
Har precis tryckt i mig varma mackor och jordgubbsyoggi. Mums, säger jag bara! ;)
Gick en promenad med Linda och Mattias samt hundarna. Hamnade nere i hamnen där vi satt och tittade på vattnet och pratade en massa strunt. Mycket trevligt. :)
Tog en sväng förbi och sa hej till T också, men när K, G och L kom hem så försvann vi ut. Gissa vad snacket kommer gå nu! Haha! Självklart berättade jag ju för Martin att jag hade promenerat med T också, vad annars? *s*
Om blickar kunde döda så skulle jag varit stendöd nu. L blängde på mig som jag aldrig sett någon blänga förut, G blängde han också, men såg mer sur ut. Och K frågade om vi hade haft sex igen. Igen?! Jo visst, sa vi. Jättemycket! *asg* Folk tror ju redan på det, så varför kämpa emot, det leder ju ändå ingenvart...

Nu ska jag titta klart på Never been kissed på 3:an, sen blir det sängen. Skola i morgon ju! :)
Puss hej!

Inga kommentarer: