tisdag 26 maj 2009

Så jävla arg.

Hur jävligt känns det inte när folk man trodde man kunde lita på, plötsligt tvärvänder och börjar bete sig som paranoida psykon! Att man ska behöva säkra alla sina sidor på sin egen dator för att han inte ska gå in och rota igenom varenda mejl och shit i inkorgen! Blir vansinnig...

Kelly är skitjobbig, och bara vaknar och skriker konstant. Orkar faktiskt inte med henne snart... Vill bara att hon ska lugna ner sig och SOVA som hon gjorde innan... *suckar*

Åh... Det bara kokar i mig. Vill bara ge honom en fet jävla käftsmäll. Inte ens jag sänkte mig så lågt när han fjantade med hon den där... Läste aldrig igenom hans mobil (för OJ så mycket snaskigt jag hade hittat där... *övertygad*) och gick inte in på hans sidor trots att det var väldigt lockande många gånger.

Nä, tror faktiskt jag bara tänker gå och sova snart. Tvätta bort sminket bara, sen tänker jag inte prata med honom mer idag. *bestämd*
Godnatt.

2 kommentarer:

lina sa...

Låter som att mycket är jobbigt just nu. ville bara att du skulle veta att jag saknar dig och ser fram emot många dagars häng i sommar =) ta hand om dig. kramar

Anonym sa...

so du ska go tillbaka till martin nu o försöka lappa i hop förhållandet nu så ni kan bli ett par igen som förut