torsdag 28 maj 2009

Sista dagen i skolan.

Hej på er!
Sitter för tillfället hemma och väntar på att åka tillbaka till skolan och ta reda på mitt mattebetyg. *gah* Är supernervös, trots att det känns som att jag kommer få godkänt. Nåja, jag har ju i alla fall godkänt i matte A, så om jag inte blir godkänd i B-kursen, kommer jag nog komma in på utbildningen till förskolelärare... *s*

Kollar runt lite på Tele2:s hemsida. Funderar allvarligt på att säga upp hemtelefonin och skaffa mobilt bredband istället så man slipper alla dessa sladdar... Är det någon som har koll på hur det funkar på en stationär dator? Borde ju inte vara några problem egentligen tycker jag... *hm*

Idag ska jag och Martin ta en sväng till Karlssons och kolla in lite nödvändigheter inför flytten. Kelly ska få vara hos mamma och pappa så länge, så vi kan kika runt i lugn och ro. Nu är vi ju bästisar igen, som ni kanske märker. Haha! Värsta berg-och-dalbanan här hemma ibland. Tycker ju så mycket om honom, så jag vill ju kunna prata med honom om allt. Han kommer trots allt ligga mig varmt om hjärtat för alltid. Nåja, om han inte hittar på något helt idiotiskt då förstås... Eller blir psykopat och börjar förfölja mig. *s*

Betalat alla räkningar idag också. Det går precis ihop sig den här månaden, trots allt jäkla pusslande. Blir jag sjuk och missar jobbet på knuttefesten, kör allt ihop sig, så nej. Oavsett om jag är sjuk eller inte ska jag jobba. Det finns ju värktabletter. ;)
Dags att göra lite nytta. Hänga upp tvätt ska jag göra!
Hör av mig sen så får ni veta vad jag fick för betyg i matten. :)
Puss hej!

Inga kommentarer: