söndag 3 maj 2009

Sovmorgon.

Goddag!
Idag fick jag en lång och välförtjänt sovmorgon! Och gud så skönt jag sov sen! Brukar vakna titt som tätt av en tjurig Kelly som står utanför dörren och skriker, men idag var hon på bra humör och alltså tyst. :)
Hon har däckat för sin powernap, och jag tänkte faktiskt ta på mig bikinin och sätta mig ute på balkongen. Hoppas inte grannarna i huset mittemot blir alltför förskräckta av att se mig sitta och steka mig halvnaken. *asg*

Linda: Jag tar det som en komplimang, så tack! ;)

Jag vet inte riktigt vad som ska hittas på idag. Håller på med tvätten, och måste nog ta tag i städningen. Har inte städat lägenheten på skitlänge nu, och det börjar verkligen synas...
Kvällspromenad ikväll istället då! :)

Åh... Hoppas verkligen att den kommande veckan kommer gå fort, för komvuxpartyt ser jag fram emot! Kommer bli hur kul som helst, bara det är någorlunda fint väder så man kan vara ute och grilla. :)
Nopp, utnyttja Kellys sovtid lite kanske, så man kan få lite färg på kroppen. *s*
Puss

Inga kommentarer: