tisdag 12 maj 2009

Tycker om.

Jag sitter här och tycker om så många människor just nu. Humöret är verkligen på topp. Tycker om Efva för att hon är så himla positiv och peppande (kanske omedvetet, men ändå), och jag tycker om Tony för att han är kul och alltid har svar på tal. Tycker om livet helt enkelt. ;)

Lagade köttbullar och potatismos idag, men min otacksamma dotter smaskade i sig en halv köttbulle och lingonsylten, och slängde sen bort tallriken. *hmpf*
Jag har inte fått ett skit gjort än. Har bara en timme på mig innan jag får tillåtelse att gå ut en sväng. Tänker ta tillvara på alla minuter jag får att vistas ute i det fria. :) Heldag i skolan i morgon, så jag är tacksam om jag slipper komma iväg så sent. *s*

Lyssnar på Cascada, och blir sådär helpeppad på att gå ut och dansa! Tack och lov att jag har barn, annars hade jag nog varit ute 24/7. My god! Fast jag har på känn att sommaren lär bli ett enda långt party i alla fall. *s* Nåja. Kanske skulle ta tag i det där jävla skolarbetet nu då. Ska ju klä ut mig och ut på monsterjakt sen, eller hur var det nu? *asg*
Puss hej!

Rida lite på mamma. :)

Visst är hon finast i världen! <3

1 kommentar:

Nathalie sa...

Supersöt liten tös. :) Så härligt att höra att du mår bra! Sånt tycker vi om! :D kram