fredag 1 maj 2009

Uppe med tuppen.

Godmorgon!
Hoppas ni alla har sovit gott? Många av er är säkert bakis, och tänker sova hela dagen. Till er vill jag bara säga - mohaha! Må så dåligt som ni förtjänar! ;) Jag hade sååå gärna velat gå ut igår, men just nu är jag riktigt nöjd med att vakna upp och må bra (ja, förutom lite magont då...). Bojkotta bakfyllan, eller vad säger ni? *s*

Kelly sitter och smaskar på en tunnbrödsrulle, och jag tänkte ta tag i deklarationerna. Blev liksom aldrig av igår. Jag satt och kikade på En geishas memoarer, pratade med lite folk på msn och på telefon, så såna tråkiga saker som skattedeklarationer kändes någorlunda oviktiga just då.
Nåja, sedan blir det att gå ut på promenad! Det ser inte ut att blåsa lika mycket idag, så det blir väl ett stopp i hembygdsparken kanske. Så Kellan får springa ur sig lite energi, och jag bara sitta och njuta i solen. *mmm*

Tänk om det kunde varit lördag idag! Jag har faktiskt fått ledigt i morgon, så jag kan gå på marknaden. Tack Malin! :) Jag hade verkligen behövt pengarna, men att få gå och kika runt på vårmarknaden känns på något sätt lite mer lockande än att stå och sälja skinka. Det lär inte vara särskilt mycket folk där i morgon i alla fall. Men... Sanna hade ju varit trevligt att få träffa. Ja, jag får väl helt enkelt överraska henne på hemmaplan någon dag istället! :)

Vad ska ni hitta på idag?

Jag är en hemsk människa (om ni inte redan visste) men oh så kul jag har! *fnissar* Det måste vara spänningen i det hela. ;) No woman no cry, eller? *s* Nu ska jag ta tag i de där übertråkiga deklarationerna. Hörs sen!
Puss

Inga kommentarer: