onsdag 13 maj 2009

Vårkänslor.

Hej på er alla!
Sitter i skolan och ska påbörja en lektion i Excel. När är lidandet slut!?
Nåja, jag gick till skolan idag igen. Älskar att promenera när det är så fint väder som det faktiskt är. Blommor överallt, det luktar så himla gott! Går ju i ett ständigt rus. :)

Känner mig så uppåt idag. Har väl en bra anledning, men känner ändå att jag måste få en repris på allt bra som händer. Livet kunde ju vara sämre om man så säger. *s*

Åh, jag hoppas verkligen det bli en Lisebergsresa till sommaren. Hörde av Mattias att det fanns något billigt erbjudande för alla som har Med-Merakort, så jag ska kolla upp det. Vore ju toppan att få komma iväg lite. På så sätt kan det ju vara perfekt att dela upp helgerna i barn- resp. barnfria. :) Känner jag nu såklart, när det blir så lär jag väl gråta mig igenom hela helgen. *s*

Nopp, nu är det dags att ägna mig åt lektionen. Hörs sen!
Puss

Inga kommentarer: