måndag 18 maj 2009

Vilken dag!

Hej på er!
Jag är hemma på håltimme nu, och skulle verkligen behöva plugga... *tar mig i kragen* Känner mig inte särskilt motiverad för tillfället, men med tanke på att jag har prov och en muntlig redovisning att ta itu med tills på onsdag är de nog säkrast att jag sätter fart...

Vaknade visst upp på helt fel sida, för humöret har liksom fastnat i lakanen tror jag. Är verkligen skitlåg... Vet vad jag skulle behöva, men finns liksom inte tillgängligt just nu. *s*

Åh jag är verkligen så jävla sur! Smälljävel blir det om jag träffar på dom på fredag. Bäst dom håller sig undan annars lär det flyga flaskor och knytnävar lite överallt. *pff* Hata. Det var bara så jäkla onödigt. Sätter mig i en jävla sits, och får ju fler att må dåligt för det...

Nej, verkligen dags att sätta mig med böckerna.
See ya!

Inga kommentarer: