måndag 29 juni 2009

Abstinens.

Det var alldeles för längesen jag tatuerade mig nu! Börjar få abstinens känner jag. Dessutom såg jag så sjukt mycket snygga tatueringar i helgen, så jag sitter och spånar lite på vad jag ska hitta på nästa gång. Vill ju tatuera mina armar, så en drömfångare vore något. :) Pusslade lite slarvigt och fick ihop det på ett ungefär som jag vill att den ska vara.


Det kinesiska tecknet står för "mother". Visst skulle den bli fin! Ja, kanske inte i rosa då, men själva motivet tycker jag om. :)
Har blivit supersugen på att göra en på låret också, och en över revbenen på sidan. MEN, får ta en sak i taget. :) Armen har ju hela tiden känts som ett nästa projekt, och så får det bli, bara sommaren med rötmånaden är över.

Jag har tandvärk... *aj*
Har suttit och ringt runt och skjutit upp betalningen på alla mina räkningar nu också, så jag slipper få en massa skit hos inkasso... Jag SKA bara klara sig, vare sig jag får hjälp av soc eller inte. Hatar att inte kunna sköta mig själv, att inte ha kontroll på saker och ting...

Jag städade åt Doc förut, så där har jag ju några hundralappar att få. :) Behöver verkligen städa här hemma också, men har ingen motivation. Känns som om någon slagit mig i huvudet med en hammare. Känner mig så dum! Att jag alltid ska göra bort mig... *muttrar* Får helt enkelt hålla mig sysselsatt med jobb, kompisar och annat kul så jag slipper sitta hemma och gräma mig.
Jag och Martina har planerat en heldag på Böda sand på onsdag, så jag hoppas både att min hemska bränna har lagt sig, och att vädret håller i sig tills dess. :)



Ska kolla upp det där med fallskärmshoppning också. Är så pepp på det nu känner jag! Att få riskera livet lite. *s* Nej då, får se till att få tag på någon som är van, och så binda ihop sig med honom/henne så man kan känna sig någorlunda säker. *s* Tänker inte dö ifrån Kelly än på länge. Har trots allt mycket att leva för, även om livet känns ganska motigt just nu...
Dags att svepa över lägenheten med dammsugaren lite! Ska hämta Kellan vid halv fem, och då åker vi nog direkt hem till mamma och pappa en sväng. Hon pratade om att göra jordgubbstårta, och jag som inte ätit något än idag skulle mer än gärna smälla i mig hela! *mums*
Puss på er!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du har väldig mycket kostsamma planer, samtidigt som du söker soc.bidrag. Rimmar dåligt!!!

Anonym sa...

Till anonym
Drömmar och planer för framtiden måste man väl få ha, eller...Cecilia skriver att hon hatar att inte klara sig själv och att hon tidigare alltid gjort det. Det är tråkigt att behöva be om hjälp, men ibland har man inget val. Det är tråkigt, men ingenting att skämmas över, och det innebär inte att man måste krypa fram hela livet och släppa alla drömmar och mål. Tråkigt med så inskränkta personer som du.