torsdag 18 juni 2009

Congratz!

Hej på er!
Sorry att jag inte uppdaterat på ett tag (en dag iofs, men det känns som ett tag... *s*).
Idag jobbade jag mellan åtta och fyra, sen handla grejer till en fruktkorg, hämta Kelly och så hem innan vi åkte på kalas till mina föräldrar.
Det är nämligen så att min lilla lillasyster fyller 20 idag! *wohoo* Grattis till henne!
Så vi käkade lite tårta och pratade lite skit innan vi åkte hem igen. Det "riktiga" kalaset blir på lördag, men massa god mat. :)

Guuud så mycket det var på jobbet idag. Jättekul, men lite småstressigt emellanåt. ALLA köpte sill eller inlagd strömming, och ni kan ju tänka er hur man luktar efter att ha stått och öst (ja, och spillt) bland det där spadet som firrarna ligger i. *s* Hoppade i duschen ganska så omedelbart när jag hade lagt Kelly för kvällen.

I morgon är det midsommarafton. Jag är ledig och hela världen ligger för mina fötter. Eller ja, ledig är jag ju i alla fall... Ska bege oss hem till Martin på förmiddagen. Eftermiddagen blir det en tripp ut till kaffetorpet och klä midsommarstången, om vädret tillåter. Ska bli kul. :)
Sen är jag i ett svårt dilemma... Jag är bjuden hem till en gammal klasskompis från gymnasiet. Hon och hennes pojkvän har bjudit hem några kompisar och ska grilla och spela kubb. Antingen lämnar jag Kelly hemma hos mina föräldrar, eftersom jag inte vet hur sent det blir där. Eller så tar jag med henne och stannar tills Kelly blir trött, och går sedan hem.
Det blir inget festande direkt, i bästa fall några cider. Eftersom jag har Kelly, och ska upp till jobbet på lördag, tar jag det lugnt.

Jag har ett jätteproblem. Har haft planer på att åka till High Chaparal nästa helg, men jobbar torsdag, fredag och lördag på schemat. Dom jag skulle åka med åker redan på torsdag, och då hade jag tänkt fixa en ersättare till fredagen så jag kan åka dit med min bil själv. MEN, hittar ingen som vill/kan jobba, så jag får antingen stanna hemma, eller åka dit på lördagen. Känns lite tråkigt bara, eftersom man missar hela grejen... *blä* Nåja, ska prata lite med brudarna i charken, kanske kan få sluta några timmar tidigare så jag kan åka på fredag eftermiddag istället. :)

Nopp, dags att göra något vettigt. Hänga tvätt exempelvis... *s*
Puss hej!

Inga kommentarer: