måndag 8 juni 2009

Den har återvänt!

Ja, min röst alltså. *s* Skönt det för det finns inget jag hatar mer än att vara hes! Ändå var det lindrigt denna gången...
Kelly är rastlös och sliter i mig från alla håll hon kan. Brukar ju försöka komma ut lite med henne på förmiddagen, men idag känner jag inte alls för att gå ut. Åtminstone inte förrän jag piggnat till ordentligt och Kelly har sovit middag. Blir i eftermiddag mao.

Hade en hemskt skön kväll igår. Tog en lååångsam promenad när Kelly somnat, och sen hem och la mig i badet. Mycket skönt! :)
Därefter poppade jag popcorn, och bäddade ner mig i soffan under en filt. Vi kikade på någon film på fyran och bara hade det jättelugnt och skönt.

Ah, jag har ont i käkarna idag. Men huvudet känns klart bättre än igår, och förkylningen är inte lika jobbig heller. Hoppas på en bättre humördag också, så jag slipper sitta här hemma och tjura i onödan...

Idag är det en vecka kvar till Martin flyttar. Känns lite skumt faktiskt, men kommer nog bli himla skönt för oss båda. Har varit en turbulent tid de senaste dagarna, och man vill bara klösa ögonen ur honom ibland. Det är inte nyttigt...

Jag skulle vilja resa bort några dagar. Vinna en massa pengar och sen dra till någon storstad och bara shoppa. Skulle vara wunderbart!
Nä, känner att jag ändå inte har något vettigt att prata om, så jag sätter punkt för tillfället.
Puss

1 kommentar:

Frida sa...

jag brukar læsa din blogg! Den ar jættebra. Kelly bara væxer och væxer ser jag. Hade gott / Frida L