tisdag 30 juni 2009

Ge mig lycka...

Hej.
Har haft en skön dag på jobbet. Var faktiskt riktigt lättad över att få komma dit, och slippa gå hemma och deppa hela dagen. Spelar liksom ingen roll att jag gled omkring som en jävla zombie större delen av dagen, jag slapp ju vara ensam...
Den här jävla ensamheten tar kål på mig. Även om jag träffar folk, äter den upp mig inifrån... Känner mig så tom och värdelös...
Jag vet att jag kommer må bra igen. Jag vill bara göra det nu med detsamma... Orkar inte sitta och tycka synd om mig själv. Hatar det!

Martin hämtade Kelly efter jobbet, och åkte hem till mig. Käkade middag när Kelly somnat, och kollade på Allsång på Skansen. Skönt med sällskap i alla fall... Slutade tråkigt, och han gick utan att knappt säga hejdå.

Det ska bli regn och åska säger dom... Jag vill ju ha sol! Hoppar från balkongen om jag inte kommer härifrån. Ja, för er som tar det på allvar kan jag ju tillägga att de värsta skadorna jag hade dragit på mig vore en bruten vrist... Bor ju på bottenvåningen. *s*

*...I forgot to say it loud, how beautiful you really are to me...*

Nåja. Det blev ingen ändring av bloggen som ni kanske märker... Har för mycket annat för mig på nätet, så klockan hinner bli alldeles för mycket innan jag kommer på vad jag höll på med...
Bäst att lägga ner. Orkar inte...




Inga kommentarer: