torsdag 4 juni 2009

Hej på er!
Jag vet att jag blivit jättedålig på att uppdatera, men jag har liksom tappat suget lite.
Lämnade av Kellan på dagis vid nio, och begav mig sedan till mvc en snabbis innan jag hamnade hos Belinda. Drack lite te och pratade skit, och så gick vi vidare till skolan. Tänkte få mitt betyg, men hon i receptionen var inte där... Tröttnade efter tio minuters väntan, och bestämde mig för att gå tillbaka i morgon istället.

Bakade kärleksmums nu i eftermiddag. Mums! Bullar stod på schemat, men jag hade såklart glömt köpa jäst... *s* Nåja, gjorde en tacopaj också, och efter att ha smällt i mig alldeles för mycket kakor och tacopaj är jag nu i stort behov av en promenad. Ska snart ge mig ut i solen med min mp3. :)

I morgon blir det fest har jag bestämt. Med vilka eller vart vet jag inte säkert, men det kommer lösa sig tills dess. *s*
Nåja. Hemskt ledsen, men jag har inte mer på hjärnan nu.
Puss puss!

Inga kommentarer: