söndag 21 juni 2009

Ikeashopping.

Hej på er!
Det har varit en lååång dag idag känns det som. Är galet trött hela tiden...
Just nu sitter jag och lyssnar på Pinks nya låt, Please don't leave me. Så jävla bra den är! Ska bli filmkväll tänkte jag, men vet inte riktigt vad man ska välja för något. Har ju ingen dvd, eftersom Martin tog med sig den vid flytten, så det får helt enkelt bli något på teve. *s*

Jag och Kelly låg och busade i sängen idag innan jag fick masa mig upp klockan nio. Hon är så görbusig och helmysig, men så har trotsen smugit sig på och plötsligt vänder hon och blir helt galen. *gah* Nåja, antar att alla barn blir sådär. ;)



Vi åkte en sväng till Ikea idag med min mamma och pappa. Skulle köpa en säng till Kelly att ha hemma hos Martin, och så tillkommer det ju alltid en jäkla massa annat småplock... Fast idag var jag ganska duktig måste jag säga! Köpte mina ramar till bilderna jag har i vardagsrummet, två krukor, en murgröna och en minifåtölj till Kelly. Resten var Martins grejer. Duktiga jag! :)

Åh, det måste jag ju berätta för er. Jag stod i kön med min pappa, och kom att prata om hur många pensionärer missförstår extrapriserna på Konsum. Inget elakt menat alls, utan bara helt klart att pensionärer kanske inte alltid ser eller tänker på att läsa noga på extraprislapparna. Plötsligt hörde jag någon harkla sig bakom, och där stod en bitter gammal kärring och såg sur ut. Hon tyckte jag skulle tänka på vad jag säger, för att jag kommer minsann också komma dit en dag. Min pappa sa lite skojfriskt att "ja, dagens ungdomar är väl såna", men nähepp. Hennes ungdomar sa minsann aldrig något sånt. Jävla kärring! Jag bara stod och kokade, och hade hon fortsatt tjafsa hade hon åkt på stryk. *pff*

Nähepp, nu är det dags för film.
Puss på er!

Inga kommentarer: