tisdag 2 juni 2009

I'm free!

Hej hej!
Lämnade av Kelly på Kotten vid nio, så nu sitter jag här helt ensam. :) Svängde förbi Svjetlana på vägen hem också, och fick tre proppfulla kassar med barnkläder. Herregud, vart ska jag göra av allt?! Men hemskt tacksam är jag. Vi slipper ju köpa en massa nytt nu, vilket är toppen eftersom jag ändå inte har råd. :/

Har ringt och bokat tid på mvc, och så försökt få tag på någon ekonomiansvarig på soc. Skulle återkomma efter klockan ett, så det får jag INTE glömma. Måste ju ordna upp det så jag kan betala mina räkningar nu i juni...

Tänkte smuggla med mig Martina ut till Oknö en sväng och försöka få lite färg. Det är en del moln sådär stundtals, men hoppas på att det är klarare väder på stranden. Måste ju utnyttja mina lediga timmar! :)
Hörs sen gott folk! Ut och njut i solen nu. :)
Puss

Inga kommentarer: