torsdag 11 juni 2009

I'm walking on sunshine!

Goddag!
Har precis vräkt i mig grönsakspaj, så nu sitter jag här proppmätt och klurar på vad jag ska klottra ner åt er. *s*
Supervackert väder idag btw, hade så gärna åkt ut till Oknö, men eftersom vi ska till Charlotte på besök skippar vi det till nästa gång det är fint. :) Får sätta mig på balkongen istället, och hålla tummarna på att solen fastnar lite...

Gick till arbetsförmedlingen idag och skrev in mig. Nu kan ju de på soc inte klaga på att jag inte anstränger mig i alla fall. :) Väntar fortfarande på papperen förresten... Vill få dom klara och inskickade så fort som möjligt... Dessutom tänkte jag ringa och trakassera f-kassan nu de närmsta två veckorna så jag kanske kanske får mitt bostadsbidrag i juni.



Ah, jag måste lära mig att göra inbakade flätor på mig själv! Tycker det är så galet snyggt att fläta luggen sådär... Perfekt också om man har en dålig hårdag, för just luggen brukar vara värst på hela håret. *s*

Nä... Orkar inte skriva ett ord till. Blir face en snabbis och sedan balkongen så länge jag hinner. :)
Puss

Inga kommentarer: