tisdag 2 juni 2009

Premiären.

Hej!
Jag och Martina gav oss ut till Oknö en sväng. Kom iväg ganska sent, men sen fick vi åtminstone en och en halv timma i solen. Härligt! Martina knäppte några bilder, så jag får lägga ut dom när jag har lyckats få dom. ;)
På vägen hem stannade vi till vid hopptornet, och slängde oss i vattnet. Brr... Det var inte fullt så kallt som jag trott, men ändå ingen värme. Premiärdoppet avklarat i alla fall. :)

Jäklar... Jag som har vart på så bra humör, nu sköljde det över mig... Är så himla less på att sitta strandad här hemma när Martin är ute och glider runt på träningar och allt... Jag borde ju vara någorlunda van, eftersom det alltid har varit såhär, men det känns värre nu. Jag vill ju kunna göra saker, men kan inte. Vill kunna hälsa på kompisar nån kväll när jag känner för det, men kan inte... Ska det fortsätta såhär? Han ska ju iofs ha Kelly sen också, så jag får väl passa på att sysselsätta mig då. Blir bara så trött! Känner mig nästan fängslad... För hur kul är det att sitta inlåst och ensam i lägenheten medan Kelly sover utan minsta chans att kunna ta sig ut...?
Nåja... Dags att plocka in lite tvätt och gå igenom alla kassar med barnkläder vi fick. Kelly har redan tömt ur en hel påse på vardagsrumsgolvet, den lilla skitungen!
Puss hej!

2 kommentarer:

Hallonmamma sa...

Oj tack för din kommentar :) Det är inte lätt det här med graviditet.! Hur gammal var du när du fick din dotter? :) Kram

Hallonmamma sa...

Kul kul att du tycker så :D It makes me happy. Ja, men 20 är en rätt ung ålder det mer idagens samhälle. Jag är 19 år. Men fick mitt lilla troll när jag var 18. Vad gör du nuförtiden? Pluggar du eller? :)