måndag 6 juli 2009

Changing layout!

Hej på er!
Har suttit och fixat lite med en ny layout. Ville ha den lite mer orginell, istället för allt rosa. *s*
Så vad tycks? Eller ska jag ha denna headern?


Är ju samma bild som ni ser, men klarare. Har lite beslutsångest, men tror att jag behåller den som är nu ett tag. :)

Idag är jag huslig, och bakar bröd. :) Tror att det jäste lite för dåligt, men hoppas på att det smakar gott i alla fall. *s*
Ska väcka Kellan nu, eller... *lyssnar* Nä, hon har visst vaknat av sig själv. Blev en sen tupplur idag, så jag hoppas hon somnar som hon ska ikväll...

Ringde f-kassan nyss, och de sa att jag borde höra av dom i slutet på juli. Fixat papperen till soc också, så jag ska bara hem till mamma o pappa för att skriva ut inkomstuppgifter från CSN i våras, och se om jag hitta min självdeklaration.
Hörs sen gott folk!
Puss

Inga kommentarer: