onsdag 15 juli 2009

En ledig mitt-i-veckan-dag.

Hej på er!
Idag är en ganska dålig dag har jag märkt. Är på uselt humör och flyger i taket för minsta lilla. Känner mig sliten... Nåja, jag har hunnit handla mat och tvätta lite än så länge i alla fall. Hade planerat in en dag med Charlotte, men får nog avboka det känner jag. Är helt slut i både kroppen och huvudet, och så har jag så himla mycket att göra här hemma med känner jag... Ska ju åka och lämna Kelly hos Martin efter fem också, så jag måste passa på att umgås och mysa med henne så mycket som möjligt. Får inte hem henne förrän på söndag sen. :O

Jag blev faktiskt lite besviken på mitt hår igår. Det blev alldeles jätterött. Mörkt, men jätterött... Trodde det skulle bli sådär tjusigt brunrött, men icke! Nu ser jag ut som jag gjorde förr nästan, och det ville jag ju inte! :/ Nåja, jag vänjer mig väl, och har åtminstone fått höra att jag är fin. :) Det är väl bara så att jag ska vara rödhårig. Passar mitt eldiga temperament kanske? ;)

Kelly somnade i vagnen på väg hem från affären och sover fortfarande. Skönt! Jag skulle behöva diska och fixa, men kan lika gärna ta det när hon vaknat. Passar hellre på att sitta här och chilla lite, något jag inte får göra ifred annars. *s*

Hoppas på att det är varmt och soligt i eftermiddag/kväll, så man kan ta bilen/cykeln ut till Oknö och ta ett dopp. :) Blir nog en lugn kväll i alla fall, med tanke på att jag jobbar hela långa dagen i morgon. Sista dagen nånsin tillsammans med Sanna, så det ska bli kul ändå. Kommer sakna henne!

Usch, jag känner mig skyldig. Skyldig att säga något, men vet inte hur det skulle mottas. Det skulle nog bli ett jävla liv, och jag skulle få skit för allt. Men, jag borde ändå säga något. Vill inte riskera att folk blir olyckliga i onödan. Det är synd att vissa ska vara så blinda att de inte ser vad som pågår...
Näpp. Dags att surfa vidare! Måste betala mina räkningar idag också, och ge Belinda pengar för soffan med. Phu! Dessa jävla utgifter...
Puss hej!

2 kommentarer:

Micke sa...

Inget större fel på det där håret ;). Ser bara bra ut ju.. men det är ju vad jag tycker förstås!

Anonym sa...

Skitsnyggt skulle jag vilja säga!!