onsdag 15 juli 2009

Ensam hemma.

Godkväll!
Var och lämnade av Kelly förut. Stannade kvar och hjälpte Martin att hänga upp tavlor, så nu är det riktigt hemtrevligt i hans lägenhet. :) Nattade prinsessan och gick sedan hem. Så himla skönt promenadväder!
Sitter och äter schweizernötchoklad och lyssnar på bra musik. Får försöka hålla mig sysselsatt tills på söndag, annars lär jag klättra på väggarna här hemma. *s*

Lillbruttan var trött och bäddade ner sig i docksängen. :)

Tänker på dig T. Kunde jag skulle jag hjälpa dig ur allt. :(

Gissa om jag blev chockad förut när jag loggade in på min bank, och fick se att jag hade fått nästan 4000 insatt igår. Det stod inte från vem, men jag har mina aningar. Trodde inte jag skulle få någon hjälp, så det var verkligen en lättnad! Blev så glad så jag började stortjuta- en av mina skumma reaktioner när man får pengar utan förvarning. Allra helst när man har gått och haft ångest i flera veckor över ekonomin. :D Så nu är alla räkningar betalda, bara att vänta på denna månads utgifter. *suck*

Börjar vänja mig vid min nya hårfärg. Känner mig faktiskt rätt snygg i det. :) Jag är ju en färgstark person, så jag antar att jag ska hålla mig till uppseendeväckande hårfärger. *s*

En tripp till Ölands djurpark ska bokas in i v 31. Ska bli jättemysigt att få gå med Kellan och kika på alla djuren! Tycker inte tivolit där är någon höjdare, så jag har alltid tyckt bäst om alla djur. Och vattenlandet förstås. :) Synd bara att det ska vara så förbannat dyrt att gå in. Jaja, det blir förhoppningsvis värt det. :)

Såg att antalet besökare har skjutit i höjden. Jag har mina aningar om varför, men doesn't matter! Alltid kul när folk är intresserade att läsa om vad jag har att säga (vilket brukar vara på tok för mycket!). :)
Näpp, kanske man skulle äta lite? Är alldeles för slarvig med maten när jag är ledig... Lite och ofta säger dom ju, och inte sällan och mycket. *s*
Bjuder er på en fantastisk låt av en fantastisk artist. :)
Puss på er!


2 kommentarer:

Marianne sa...

Inte konstigt att läsarantalet ökat! Vem behöver läsa böcker när man kan läsa din blogg...En historia direkt tagen ur livet. Du bjuder på dig själv trots att du vet att det ibland blir elaka kommentarer. Jag kanske är partisk eftersom jag är din mamma...men lova mig att aldrig, aldrig ändra på dig...var den du är! Älskar dig

Anonym sa...

Söt du är ma´am. Å vilken gullig mamma du har =)