söndag 5 juli 2009

Förtjusande.

Sitter här med "Vad blir det för mat?" på teven. Han upprepade ordet förtjusande några gånger, och det slog mig vilket klassigt ord det är. Ska nog börja använda mig av det lite oftare. Förtjusande... *s*

Tänker fatta mig kort, eftersom jag ska tvätta bort sminket, vispa grädde och bädda ner mig i soffan, och det på tio minuter! Sen börjar det film som Martin och jag ska se. Lovade honom en filmkväll idag, så det blir en lugn och skön soffliggarkväll. :)

Gårdagen (ja, kvällen då...) var jättebra! Fick stå ute i öltältet istället för i stora baren som det var tänkt. Okej, jag fick ju inte lyssna på all bra musik som spelades på dansgolvet, men jag hade det svalt och skönt, och framförallt kul med Camilla, därute. :)
Mycket folk, och en del dricks blev det. Nästa år tänker jag dock gå dit och festa själv. *s*
Det var hemskt svårt att ta sig upp idag på morgonen. Klockan ringde kvart i åtta, och då var det bara att fräscha upp mig och åka iväg till Konsum. Tack och lov gick dagen fort, och jag fick lägga mig i soffan. Somnade på stort, och vaknade nästan en och en halv timme senare av att Martin och Kelly kom hem.
Käkade tacos och myste med prinsessan. Ska bli skönt med tre dagars ledighet nu, så jag kan umgås ordentligt med henne. Har blivit alldeles för lite av den varan på sistone!

Nä, kära läsare, nu måste jag sluta så jag hinner med det som ska hinnas med. Bara fem minuter på mig nu... *gah*
Puss

Inga kommentarer: