söndag 12 juli 2009

Ice Age 3.

Godkväll alla folks där ute!
Ska börja med att skriva lite om filmen vi var och såg ikväll; Ice Age 3. Helt klart sevärd! Skrattade så mammorna runtomkring skruvade lite obekvämt på sig emellanåt. *s* Vad är det för fel med att en "vuxen" människa har roligare än barnen åt tecknade filmer?! Bara ett fint bevis på att man har barnasinnet i behåll om ni frågar mig. ;)

Kelly hittade sina fina lackskor i garderoben idag, och jag blev såklart tvungen att sätta på henne dom. Gissa om hon tyckte om dom! :) Hon började fjanta sig som bara den, kastade sig på golvet med fötterna i vädret och skrattade och hade sig. Hjärtat. <3 Mamma o pappa hade nästan blivit tvugna att lägga henne med dom på, men lyckades till sist få av henne dom. Haha!



I morgon är det Lammet som gäller. Hoppas verkligen det inte blir några problem att lämna henne där bland alla okända människor... Nåja, många barn från hennes dagmamma blir ju placerade där samtidigt, så några barn känner hon ju sen innan. Tur det!

Ah, jag har ont i magen! Känner mig som en uppsvullen ballong, och det vill jag lova, känns inget vidare... Inte haft någon aptit idag heller, något som förvånade mig massor! Brukar ju äta som en häst när jag fått mens, men icke.

Ska in och spana skor och kläder nu ikväll tänkte jag. Och ansöka om studielån. Det blev ju fel på sidan sist jag höll på med det, så jag gör ett nytt försök ikväll. :)
Hör av mig i morgon om jag orkar och hinner! :)
Puss hej!

1 kommentar:

Micke sa...

Tack för filmtipset, blir en tur på denna tillsammans med dotra mi!