söndag 26 juli 2009

Magsjuk...

Hej på er!
Ja, som ni kanske förstår av rubriken så slutade det med att jag låg på toaletten o spydde halva natten... Mycket trevligt.. *s* Fattar inte hur det bara kunde komma över mig sådär! Jag mådde ju jättebra hela dagen, fram tills jag satt och skrev om Kelly igårkväll. Efter det började jag (som jag också nämnde) känna mig illamående.
Nåja, jag fick sova ganska bra sen, och Kelly spydde bara någon gång av allt vatten hon klunkade i sig under natten. Doftfritt så att säga. *s*
Hon vaknade vid sju, och jag plockade upp henne, satte på teven, gjorde en macka och gick sedan och la mig i sängen igen. Efter en liten stund kommer hon insmygandes och klättrar upp till mig. Det slutar med att vi båda ligger och sover i två timmar. Mys! <3

Dagen har varit jättelugn. Kelly har varit superhängig, och jag har inte direkt känt mig piggare... Har inte ens orkat sätta igång datorn! :O
Martin cyklade hit med lite grejer som jag bett honom handla. Överraskade mig med en stoooor chokladkaka med nonstop. Goding! :)
Han stannade kvar och åt, och cyklade hem igen kort innan jag nattade Kelly.
Hoppas verkligen jag känner mig piggare i morgon, för jag har inte råd att missa en hel dag på jobbet...

Usch, jag har tänkt mycket idag... Blivit deppig emellanåt. Har så svårt att komma över vissa grejer. Känner mig så dålig. Har ju verkligen massor av folk som tycker om mig, men ibland räcker inte ens det mot tomhetskänslorna...
Nåja, jag har ju jättemycket inplanerat framöver i alla fall. Utan planer och grejer att se fram emot går jag ner mig totalt... No good... Blir utgång i helgen som kommer, sen Rix FM-festivalen i Kalmar någon av dagarna 6-8 augusti, förhoppningsvis en tripp till Gbg i mitten på aug, resa till Lund för påhälsning hos Lina i september och så en finlandskryssning med Martina i höst. :D Ja, och så fallskärmshoppet också såklart. ;) Can't wait!

Nu ska jag kila in till prinsessan. Har vaknat...
Puss på er!

1 kommentar:

Linda sa...

Kanske inte så smart att stå i charken om du precis haft kräksjuka...?! Eller umgås med folk öht. 48 h efter du blivit frisk är det som gäller...men kan du inte vab:a? Då blir det ju ingen karensdag. Kelly är ju också sjuk.