torsdag 30 juli 2009

Men kära nån...

Jag blir helt enkelt bara så trött av alla kommentarer. Orkar inte ens försöka försvara mig. Gjort är gjort, så är det bara... Ingen är perfekt, tänk på det!

Jag har haft en supertrevlig dag i alla fall. :) Vi åkte iväg till Ölands djurpark runt halv tio, och var framme halv elva. Solen kikade fram, men det blåste kallt så det blev inget bad.
Kelly stormtrivdes bland alla djur (om möjligt ännu mer än sin mamma *s*). Kan jag säga så mycket mer egentligen? Vi gick en sväng på tivolit, men det är ju som bekant ingen höjdare... Martin åkte någon karusell, men annars höll vi mest till på djursidan av parken. Stannade till och åt på någon grillresturang. En f*cking jävla hamburgertallrik för 85 spänn! *gah* Inte var den god heller, blev bara illamående...
Åkte hemåt framåt tre, och kom tillbaka till Mönsterås någon timme senare (ja, jag körde långsamt- för att låta Kelly få sova ett tag...).







Hjälpte Martin med lite projekt i lägenheten innan jag for hem till mig. Bara in och byta om, och sen bort till Sanna. Åkte direkt till Madde på middag. Hon bjöd på en supergod kycklinggryta med ris och smarrig sallad. *kurr i magen* Lite vin efter det, och så hjälptes vi åt med förberedelser inför hennes kommande bröllop. :) Sanna fick äran att skriva namn och adresser på inbjudningarna, medan jag och Charlotta knöt ihop rispåsar med fina sidenband. Kände mig väldigt kreativ måste jag säga. *s* Blev en del tjejsnack också innan vi åkte hem efter halv tio. Tack! :)

Pratade med Martina ikväll också, och spikade planer för i morgon. Efter jag jobbat klart drar vi in till Kalmar och kör ett party med några killar från Malmö. Kommer bli galet kul hoppas jag! :) Får väl dricka kaffe och energidrycker hela eftermiddagen för att orka hålla igång så länge... *gah* Nåja, blir en någorlunda lugn kväll eftersom jag ska upp och jobba lördagen också... Näst sista för den här sommaren! *yeey*

Nope. Dags att sova lite kanske. Jag ska se till att göra både virussökning och defragmentering av hårddisken inatt. Ja, defragmenteringen i alla fall, kör virussökningen i helgen. Fattar inte varför det går så jäkla slött här, men hoppas på att problemet ligger där. En bra låt med ett... ja, ett bra budskap också faktiskt. ;)
Puss hej!


Inga kommentarer: