torsdag 23 juli 2009

När du får oväntat besök...

Godkväll! :)
Idag har varit en bra dag. Lite seg till en början, men jag kom igång ganska snabbt. Tycker om Emilia (en av sommarjobbarna), kan prata om nästan allt med henne. :)

Fick ett mess av Lasse (han från Karlshamn) idag, och han undrade hur jag jobbade. Blev lite fundersam, eftersom han pratat om att åka och kolla läget i charken. *s* Och sen framåt eftermiddagen så stod han bara där. Höll på att snubbla omkull! Där hade han legat och kört 20 mil bara för att säga hej och få en kram. Hur gulligt är inte det! :) Lovade att komma och hälsa på honom nån gång bara han bjuder på mat. Han är tydligen en riktig mästerkock (om man ska tro på vad han säger...) *s*
Efter jobbet cyklade jag hem till Martin o Kelly. Han skulle spela match, så jag hade lovat att natta Kellan och vänta där tills han kom hem. Min prinsessa. Finast i världen!

Tycker så fruktansvärt synd om min kära lillebror. Vilka jävla tjejer det finns! *spyr på*

Martin kanske ska åka till Falun nästa vecka. Träffat en tjej där. :D Vore himla kul om han tog sig dit, han behöver det... Bara han löser det med barnvakt, jag har lite planer inför helgen, och det är ju ändå hans barnhelg... Nåja, den som lever får se. Det är skönt att det känns så himla bra, jag är glad så länge han mår bra. :)

I morgon är det jobb för hela slanten. Och på lördag ska jag ta med mig mamsen och Kelly på öppet hus på soklan jag ska börja plugga på. Trodde det var i morgon, men icke. Är ju helledig hela helgen, så jag hinner med ett besök. Perfekt! :) Blir väl en sväng på stan och en fika också kan jag tro. Mysigt. :D
Dags att sova strax! För en gångs skull sitter jag inte med 500 msn:are och skriver, så det ska nog bli lättare ikväll. :P
Puss på er!

Inga kommentarer: