onsdag 29 juli 2009

Nyfriserad och på bättringsvägen!

Hej på er!
Martin åkte precis hem. Han kom förbi en sväng och höll mig sällskap, pratade lite om morgondagen också. Ska ju ta bilen och Kelly över till Öland och besöka Ölands Djurpark som jag nämnt i ett par tidigare inlägg. :) Ska faktiskt bli jättekul! Bara vi är pigga båda två (ja, alla tre såklart...).
Kelly är nästan helt bra nu, har fått i henne både fralla, banan, välling och smoothie idag. Märks på henne att hon inte är lika hängig och medtagen nu heller, så det kommer nog gå bra. :)

Idag var jag hos frisören. Fick låna lite pengar av Martin till det, för dom jag har kvar behövs till allt jag har inplanerat fram till nästa lön. Tack snälla! :) Blev korthårig... *gah* Eller, njaä... Det är nog bara jag själv som tycker det, men hon klippte av en decimeter av mitt hårsvall åtminstone... Bytte håll på benan också, så det känns väldigt ovant! Nåja, jag är nöjd, och gick till och med och investerade i hårinpackning. Nu jävlar ska jag se efter mitt hår. *s*

Däckade på soffan efter att ha nattat Kelly, ringt runt till vartenda jäkla bolag jag har räkningar hos, ringt f-kassan om bostadsbidraget och räknat på mina utgifter. Det sistnämnda är mycket utmattande måste jag säga. Men det kommer gå ihop sig i augusti igen. Får både en bra lön och från CSN, men det ska ju räcka till två månaders räkningar och mycket annat... Jävla pengar. Kanske kunde ha tur och hitta ett par guldbyxor i något gatuhörn. :)

Nej, jag har faktiskt inte tid med det här längre... Måste hinna med att betala de räkningar jag har råd med, och sen kika vidare på alla viktiga och oviktiga communities innan jag slänger mig i sängen och sover. Återkommer i morgon med massor av bilder (förhoppningsvis) och roliga upptåg.
Bjuder på en bra låt av Brandy!
Puss puss


Inga kommentarer: