lördag 4 juli 2009

Snart är det dags.

Jepp, snart är det dags att börja göra mig i ordning för kvällens festligheter. Okej att jag ska jobba, men snygg kan man ju försöka vara i alla fall. Fast inte hjälper det när jag ska jobba tillsammans med en fotomodell. Undrar vem som får mest dricks? *s* Jaja, jag har ju charmen i alla fall, så jag får försöka charma in mig hos folket. ;D
Nä, nu känns det faktiskt helt okej. Var riktigt urladdad på det där förut, men efter lite mat, sömn och grejer har jag helt ändrat åsikt. :P

Köpte 5 liter popcorn på konsum igår (poppade), och har nästan smällt i mig hela vid det här laget. Totalt jävla popcornberoende, det är jag det. :) Men hellre popcorn än chips...

Nope, dags att hoppa in i duschen eller nåt. Fixa sminket och håret, så jag fullkomligt lyser. *asg*
Puss på er!

Inga kommentarer: