måndag 6 juli 2009

Tokig!!

Jag blir fullkomligt gaaalen på allt jävla snack! Kan inte förstå varför Martins alla "kompisar" ska berätta minsta lilla detalj om mig och mitt privatliv för honom. Dessutom skiter jag fullständigt i vad personer ska ha sagt om mig. Så länge det inte är alltför kränkande och nedvärderande saker, så vill jag inte höra!
Är det någon av er snackare som läser så kan ni väl vara så vänliga att bara sluta. Det hjälper inte Martin att få höra vad personer säger att dom har gjort med mig.
Så ja, jag blev på märkbart dåligt humör när jag hade varit hos honom och hjälpt honom med hans nya sängram. Hem till mamma och pappa, och fick klart för mig att jag inte skulle få något utskrivet heller, så då blev det ännu värre...
Nu är vi hemma i alla fall, och jag håller på med mat åt prinsessan. Själv har jag ingen direkt aptit, så jag käkar väl lite sallad eller något lite senare... *tjurig*

Inga kommentarer: