onsdag 1 juli 2009

Vart är solen?!

God morgon!
Kelly är avlämnad hos sin dagmamma, och jag är faktiskt på någorlunda bra humör. Inte illa va! :) Undrar lite vart solen har tagit vägen... Hoppas verkligen det är fint på Öland. Skulle vara lite retfullt att åka hela vägen dit, och sen... ja, få åka hem igen UTAN någon solning... *s*

Har suttit och kollat lite på McGyver. Han är skittuff! Jag skulle vilja vara som honom, göra fällor och annat kul med hjälp av enbart ett par strumpbyxor eller nåt. Hade varit överlägset! ;)

Det är tänkt att jag ska hämta Martina vid halv tio, och innan dess hade jag faktiskt tänkt städa. Hm... Blir nog inte så känner jag, men bädda sängen hinner jag säkert med... *s*
Nåja, dags att kolla väder på nån bra sida, och sen hålla tummar och tår för att det håller sig fint heeela dagen. :)
Puss på er!

Inga kommentarer: