måndag 27 juli 2009

You raise me up.

My gosh, jag är helsåld på den förbannade låten! Nynnar på den dagarna i ända, och lyssnar sönder den totalt på datorn. *s* Nåja, jag brukar ju tröttna efter några dagar.

Gick ganska bra på jobbet idag. Kände mig absolut inte riktigt pigg, men uthärdade hela långa dagen i alla fall. Liiiite orolig bara för att jag har smittat ner hela personalstyrkan bara för det... Vore ju så typiskt mig. :S
Kelly hade visst mått dåligt idag också. Hon och Martin kom in på jobbet, och då såg hon verkligen allt annat än pigg ut... Min lilla prinsessa... Läste på om svininfluensan bara ifall att. Den är ju helt menlös egentligen... Precis som en vanlig influensa, men med hemskare namn. *s* Vaccin kommer inte på fråga här hemma, men man dör ju typ inte ändå... Så länge det inte är något 100% dödligt så sprutar jag inte in massa skit i kroppen på varken mig eller henne. *löjligt bestämd*

Köpte nån skum wrap med kyckling och ceasardressing idag, men den var verkligen inte värd pengarna. Usch! Mår bara illa...
Är så himla låg ikväll... Tänkte inte skriva ut det först. Ger bara vissa personer bättre självkänsla av att få veta hur mycket dåligt de tillfört en... Men jag är arg. Arg, besviken, ledsen och förvirrad. Sur på mig själv i första hand. Ska aldrig mer släppa på tilliten! Någonsin... Tack så jävla mycket!

Sådärja. Kändes bra att få skriva ut det. :) Ska måla klart mina naglar med mitt nyinköpta chockrosa nagellack tror jag. Vill verkligen försöka komma i säng tidigt ikväll, men jag gissar på att jag inte kommer lyckas... Är värdelös på att lyssna på min kropp! Den behövde gå och lägga sig redan vid åtta ikväll, men jag ligger minsann inte i sängen än.
Natti natti!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Om inte annat så har du kanske smittat alla kunder... :(

Nathalie sa...

Den låten är fin. Den hade vi under vår vigsel förra lördagen. :) Inte ett öga var torrt. ;)

Härda ut! Efter regn kommer solsken! ♥

Anonym sa...

Ja, det är inte roligt att veta att man kanske blir sjuk efter ett besök på Konsum i Mönsterås. Har man med mat och människor att göra bör man nog stanna hemma någon dag till innan man går tillbaka till jobbet... Tur att jag läste din blogg dagen innan och kunde välja Algots istället.

galem sa...

hahah men gud, "anonym" gav mig ett litet skratt. tror nog det är många som är förkylda som jobbar, oavsett vad de jobbar med. Saken är väll bara den att de inte skriver ner det och att kunder inte råkar läsa det.
Fråga alla du träffar om de är förkylda vettja ;) *prosit* :D

Anonym sa...

Nu var det ju ingen förkylning det handlade om, utan kräkningar och då anser jag att det är lite värre när man är kräksjuk och står och tar i mat som sedan andra ska äta.

Anonym sa...

Vet att du inte är så gammal men är man mamma upp på det så tycker man att du borde veta bättre än att gå till ditt jobb och ev smitta ned andra när du har kräksjuka ???
HUR FUNGERAR DU ??
Lämnar du din dotter på dagis i samband med detta så kan ju en hel avdelning smittas ner ....
Och andra föräldrar ansvarstagande sådana få stanna hemma från SINA jobb för att du väljer att inte ta ditt ansvar !!!!
DÅLIGT !!