söndag 2 augusti 2009

Allt om helgens bravader!

Hej på er!
Nu är jag tillbaka med en massa roliga uppdateringar om hela min helg. :) Har varit några galna dagar måste jag säga, men nu är det dags att hoppa på rollen som ansvarsfull mamma igen. Skönt med lite variation. :D
I fredags jobbade jag hela långa dagen. Efter att ha stängt och städat charken, körde jag i ilfart hem för o hoppa in i duschen och förbereda mig för kvällen med Martina. Vi satt på min balkong och förfestade lite innan vi fick skjuts av min kära far in till Kalmar. Vi mötte upp Malmökillarna och hamnade på Bistrobar. Dansade som idioter till sent på natten, och så blev det återigen bad. *brr* Det var verkligen ingen höjdare. Måste varit minusgrader i vattnet! *s*
Jag charmade in mig hos den nyktre chauffören, och fick honom att lova köra hem oss så vi slapp ta bussen. :) Vi skulle förbi campingen (dom bodde på Stensö) för att släppa av hans kompisar. Stannade till, satt o käkade mackor med kaviar, pratade massa skit och drack någon cider. Kom fram till att eftersom vi alla var så trötta kunde vi lika gärna bänka oss där över natten och åka hem dagen efter. Jag skulle ju upp och jobba på lördagen, så det kändes lite jobbigt att inte få sova hemma...
Nåja, efter några timmars sömn på en obekväm luftmadrass i ett tält, vaknade vi på morgonen och kom tillbaka till Mönsterås runt nio. Bara hem och byta kläder o fräscha upp mig lite, och så iväg till jobbet. Det gick faktiskt jättebra, och jag var förvånansvärt pigg för att bara ha fått sova i tre timmar... *s*

Direkt efter jobbet åkte jag och min sockerpulla ut till Oknö och la oss i solen. :) Det var alldeles för länge sen min kropp fick sol, så det var underbart!
Vi bestämde oss för att besöka oskarshamn på kvällen, och fick med oss Belinda och Sofie i våra planer. *yeey*
Förfestade lite hemma hos dom innan vi drog in med bussen efter tio. Där stötte vi på Tompa och Gösta sådär plötsligt! *s*
Vi spenderade största delen av kvällen på Cécil och Apollo. Självklart ägde vi dansgolvet! ;D Gick en sväng till Kråkan också, där vi stötte på några killar från Stockholm. En av dom såg ut som en solklar stureplansbrat, med bakåtslick och skjorta. *s* Han var dock mycket trevlig, och bjöd oss på shots och öl. Det är bra att kunna använda sina flörtkunskaper ibland. ;)
Hade lite efterfest hemma hos mig när vi kommit hem, så jag kom inte i säng förrän halv sex. *gah*

Jag lämnade sängen vid halv tolv och började storstäda hela lägenheten, pigg som jag var. *hrm* Nåja, jag ljög, men städa gjorde jag trots tröttheten. :) Skinande rent var det när Martin kom hit med prinsessan.
Sanna skrev något klokt (ja, för det är inte klokt vad klok den människan är!) om att man faktiskt kan kombinera ett liv som ansvarsfull mamma och vild singel. Me like! ;D

Vi (jag och Kelly) tog en sväng till en lekplats här i närheten, och sen vidare hem till Lina för att äta tacos och prata lite skit. En riktigt skön dag måste jag säga. :)
Dags att hoppa i sängen nu! Laddar upp alla bilder i morgon. Finns även på face för er som hittar mig där. ;) Bjuder på en skön låt i alla fall! Att dom är galet snygga är ju bara ett plus. ;D
Godnattpuss!


Inga kommentarer: