torsdag 20 augusti 2009

Bara massa jobb...

Hej på er!
Sorry att jag inte uppdaterat så mycket. Blev lite trött efter all skit. *s* Vill bara påpeka att jag inte tycker illa om ärliga människor som står för vad de tycker och tänker. Alla har rätt till en åsikt, och jag vet att de flesta av er inte kommenterar alls utan bara läser. Det är lite synd att många ska bli "lidande" och inte kunna kommentera för att det finns ett antal fega skitar som kastar anonym skit på mig. *s*
Nåja. Förträngt det där nu. :)

Jennie. Nä, det vore kanske lite väl att lämna Theo uppe medan du låg kvar i sängen eftersom ni har ett stort 2-våningshus. :) Det är mycket lättare för mig i en liten lägenhet att höra och ha koll på Kelly. Och som jag sen inflikade: jag fick inte heller särskilt mycket ro där i sängen. Bara skönt att ligga där i värmen och låtsas att det är söndag... *s*

Linda K. Det kanske lät som att jag tycker illa om de s.k. "praktföräldrarna" men det gör jag såklart inte! Jag själv är ingen sån, så jag kanske tänker lite annorlunda. :) Tur att vi alla är olika!

Linda. Skönt att höra att det finns fler "dåliga" föräldrar. ;)

Jag har jobbat och jobbat de sista dagarna. Igår hoppade jag in och plockade varor mellan åtta och ett. Därefter var jag och Kelly ute och lekte i solen. Härligt väder vi har haft nu i några dagar!
Idag jobbade jag 8-18.15, så nu känner jag mig något slut i kroppen. Varit väldigt mycket varuplock de här två dagarna och det känns i alla möjliga och omöjliga muskler. *s*

Jag är verkligen... kan jag kalla det lycklig? Ja, jag tror i alla fall att jag börjar bli väldigt lycklig. Verkligen på fall... :D

I morgon är det återigen jobb 8-17. De ville ha in mig på lördag också eftersom vi har plankor till 100 pers att göra. Ja, vi gör ju inte dom i charken, men på livsavdelningen. Det fattades visst folk, men jag sa nej. Jag har ingen barnvakt till Kelly (och dessutom vill jag umgås med henne i helgen...) så de löste det på annat sätt. Tur det!
Ska snart iväg, så jag måste väl fräscha upp mig och torka håret. Göra mig lite snygg. ;)
Skriver garanterat mer i morgon, så får ni ha en underbar kväll alla läsare. Det ska jag ha! :)
Puss

Inga kommentarer: