onsdag 26 augusti 2009

Because you loved me

Åh, jag har helt snöat in mig på denna underbara låt! Perfekt att sitta och tjuta till när man är deppig också. ;)



Jag har verkligen en dålig kväll. Alla tankar sköljer över mig som en tidvattenvåg. Jag FÅR ju inte tänka på det. Får verkligen inte sätta på känsloknappen. Det är väl "bara" att vara stenhård, iskall och göra vad som måste göras. För det finns ju som sagt inga andra alternativ. Det skulle verkligen knäcka mig. Eller också inte... Nej, jag hade säkert klarat av det, men det tänker jag inte ens ta reda på. POSITIVA tankar är det ju som gäller!
Sen blir jag så ledsen när jag märker hur svårt det tydligen är för folk att ta mig till sig. Jag har alltid trott att jag var så himla lätt att tycka om. Till en början kanske, men jag kan väl lätt bli för mycket? Får väl fråga någon som vet helt enkelt... *funderar*

Nej, nu ska jag gå och lägga mig. Har mått illa ikväll, måste varit maten. Inte magsjuka i alla fall hoppas jag! Har jag klarat mig hittills så tänker jag minsann inte bli sjuk nu, lagom till helgen!
Godnatt gott folk.

1 kommentar:

Maggan sa...

Snyft, vilken vacker låt. Är inte det kärlek så säg...att alltid finnas där när allt är "fucked up". puss och kram