fredag 21 augusti 2009

En dålig dag...

Hej på er!
Det gick fruktansvärt segt på jobbet idag! Höll på o bli gråtfärdig när jag tittade på klockan och insåg att jag var fast där i flera timmar till... Hemska känsla! Ändå var det ganska mycket folk, men jag piggnade liksom inte till ens efter att ha pimplat kaffe på alla raster...

Hämtade hem min prinsessa idag, så nu ska hon vara hos mig tills på onsdag. Ska bli underbart! :) Jag tror hon känner sig lite stressad och orolig efter allt hoppande fram och tillbaka mellan olika människor nu den sista tiden... Först några dagar hos Martin, sen tillbaka till mig, börja hos Bibbi i tisdags, hamnade hos mina föräldrar på onsdagen, tillbaka till mig och sen till Martin. Det märks att hon känner sig lite otrygg, så nu ska jag se till att få ordning på det.
Blir det fint väder i morgon (vilket verkar ganska långt bort just nu...) så åker vi iväg till Kåremo och tittar på när pappa Martin spelar i fotbollsturneringen. Försökte få min mamma att gå med på o grilla, men nu ska dom på kräftskiva i morgon kväll (vilket hon trodde var ikväll...) så det blir väl inget med det... Får ta en sväng till Belinda, Sofie och Wilma istället. :)

Usch... Idag känns det inget vidare alls... Blir alltid såhär deppig när jag är övertrött... Känner mig allmänt värdelös. Kan inte på något sätt föreställa mig att någon skulle vilja ha mig för den jag är, att det alltid finns en baktanke. Självkänslan är inte vad den borde vara, och då kommer alla känslor upp till ytan. Blä! Hoppas på att jag är något utvilad när jag vaknar i morgon så vet jag att jag inte känner mig såhär. :) Blir ju inte bättre av att gå omkring och plötsligt få panik över något som egentligen inte borde vara något eftersom jag redan kollat upp det, men att sen ändå inte riktigt veta. Fy...

Nu sitter jag och dricker te. MYCKET gott! Har ingen apit alls, trots att jag borde äta. Har bara ätit lunch på jobbet och sen knaprat lite After Eight-godis på jobbet under eftermiddagen. Men, sen vill jag inte trycka i mig massa mat när jag inte känner för det. Mat ska väl vara en njutning?
Blaha blaha... Hade massor på hjärnan innan jag började skriva, men nu är det tomt... Vill dela med mig av en jättevacker låt i alla fall. Lyssna och njut!



Nähepp... Spana lite på facebook kanske? Hörs kanske senare om det dyker upp något viktigt i huvudet, annars lovar jag att uppdatera er om min dag i morgon! :)
Puss hej!

Inga kommentarer: