måndag 24 augusti 2009

Förvirrad, trött och ensam.

Godkväll!
Har suttit och myst under en filt framför teven nu ikväll. Tända ljus på bordet, te och nybakat bröd, kan det bli bättre tycker man ju. Ja, faktiskt... Just ikväll känner jag mig så fruktansvärt ensam. Vet inte vem jag ska kunna prata med. Försöker förtränga och tänka framåt, men just nu känns det så avlägset. Det gör det inte bättre att man har suttit fängslad här inne hela dagen och inte kunnat gå ut så mycket. Jag tog faktiskt med mig Kelly ut en sväng eftersom jag tyckte hon verkade piggare. Ja, jag vet att jag är en hemskt oansvarig mamma, men ni behöver inte oroa er. Jag träffade inte på någon alls och gick bara till tomma lekplatser där det inte fanns någon risk att kunna smitta ner andra barn.

Jag har ingen aning om vad vi ska hitta på i morgon. Det känns som att det är lite tidigt att ut och träffa folk, men jag kommer bli knäckt om vi måste sitta här hemma hela dagen! Behöver verkligen något annat att tänka på.
Usch, nej. Jag ska faktiskt bespara er mitt gnäll för idag. Har inte så mycket positivt att skriva, så jag bjuder på en fin låt istället. :)
Puss puss


Inga kommentarer: