söndag 23 augusti 2009

I'm done.

Hej på er!
Sitter och väntar på att Martin ska dyka upp. Kelly sover och jag vill bara ut i solen! Satt en stund på balkongen, men har bara sol där på förmiddagen. Den brukar försvinna såhär framåt tidiga eftermiddagen...
Jag har ägnat mig åt att städa lägenheten fram tills Kellan somnade. Skönt att ha fått det lite rent och snyggt igen. Luktar ju så gott också! :)
Ringde jobbet och meddelade att jag stannar hemma i morgon. Kelly är fortfarande hängig och superlös i magen. Även om det bara är tänder som spökar vill jag inte skicka iväg henne till dagmamman när hon inte är riktigt hundraprocentig... Jobbade ändå bara fyra timmar, så jag hoppas tjejerna klarar sig ändå. Alltid denna ångest när man ringer och sjukanmäler sig...

Vi ska åka hem till mina föräldrar och grilla i eftermiddag. :D Har inte ätit något sånt sen i juni, så det ska bli underbart gott! :) Martin ville också följa med, kan vara roligt både för honom och min familj. De tycker ju så mycket om honom. :)

Ah, jag hade en supermysig kväll igår! Verkligen. Måste tuffa till mig lite bara, för det här börjar bli löjligt. *fnissar*

Ska bjuda er på en bra låt i brist på intressanta grejer att skriva. Hörs kanske ikväll gott folk! Ha en fin dag i solen.
Puss

Inga kommentarer: