tisdag 11 augusti 2009

Kalmarvända i regnet.

Hej på er!
Körde en sväng till Kalmar med min syster och hennes kompis. Jäkla skitväder så fort man är ledig alltså! *hatar* Kelly fick vara hos mamma så länge, eftersom vi bara skulle in och vända i stort sett... Tog dock något längre tid än planerat, men var hemma med Kelly igen innan halv två. Nu sover hon som en liten stock. <3
Jäklar vad hon har börjat prata nu ska ni veta! Man får verkligen tänka på vad man säger, för hon ska upprepa precis allt man slänger ur sig. Jag som verkligen inte innehåller särskilt fina ord, får nog ta och ändra på det... Bättre sent än aldrig. :)

Jag bjöd hem Lina på middag idag. Hon har bjudit mig ett antal gånger redan nu i sommar, så jag känner att det är dags att bjuda igen. Tog fram nästan en hel laxsida jag hade i frysen, tinat upp och marinerat den redan. Potatis, grönsaker och hollandaisesås till det, så blir det förhoppningsvis en kanonmiddag! Har faktiskt aldrig tillagat lax. *skäms*
Baka kladdkaka också såklart, ett av våra standardnöjen när vi ses. *s*

Det går faktiskt ganska bra med katterna nu. Idag har de till och med börjat busa med varann. Tror dock Simba är lite svartsjuk eftersom han är van vid att få vara enda mannen i mitt liv. Dessutom är ju Sture så himla kelen. (Sture. *fnissar*)

Nu, gott folk, ska ni få lite bilder sen helgen. Kan redan höra ert jubel. ;) Enjoy!

Viva la Diva. Alltid på språng! *asg*
Sanna i det gröna. :)
Förfest hos Peter (i mitten).
Det blev kubbspel. :)
Träffade på Walle o Kalle på bussen in till stan. Haha!
Me like.
SötSanna!
Strike a pose! ;)
Sannas tunga pryder nästan vartenda kort jag fick på henne den kvällen. Undrar vad hon tänkte på? Haha!
Träffade på Pullan och Jessica på O'learys. :D
Hm... Han bara dök upp!
Finn ETT fel. *s*

Nope, dags att göra lite nytta. Hörs kanske senare!
Puss

Inga kommentarer: