söndag 16 augusti 2009

Lovely.

Tänk om... *funderar* Ja, jag hoppas det kommer sluta lyckligt i alla fall. :) Jag och Martina pratade om det där med lycka igår. Vi kom fram till att båda två kommer få lyckliga liv. <3

Jag är galet trött! Hälsade på Belinda och Sofie förut. Jättefin lägenhet! Kelly lekte lite med Sofies systerson, och sen fick vi sällskap av Emilia på promenaden hem. Trevligt! Jag körde hem henne till Finsjö, och sen var det bara att slänga Kelly i säng. Käkade pommes, snitzel och beasås, och avslutade kvällen med en påse popcorn och lite chips. Matmissbrukare? Jag? *asg* Nej, sånt ska man verkligen inte skoja om. Men just idag har jag inte snålat med maten. *s*

Ska näromshelt hoppa i säng. Ensamt...
Bjuder dock på en bra låt innan jag intar skönhetssömnen. ;)
Puss o godnatt!


Inga kommentarer: