söndag 9 augusti 2009

Mycket sol = mycket bra humör

Hej på er!
Idag har det (som rubriken antyder) varit superväder för er som inte noterat det. *s*
Jag var supertrött och masade mig inte upp ur sängen förrän halv tolv. Kort därpå anlände min älskade dotter som, för ovanlighetens skull, sovit till tjugo över tio!
Vi tog en promenad ut till affären där vi mötte upp Martin. Promenerade med honom hem, men följde aldrig med upp. Istället traskade jag och Kelly hem till mig igen. Hon däckade i vagnen, så jag var så illa tvungen att låta henne fortsätta sova när vi kom hem. Halv fem fick jag upp henne, men nu har hon faktiskt somnat för kvällen, tack och lov.

Igår hade vi jättekul! Jag mötte upp Sanna och hennes två pojkar inne i stan, och vi vandrade hem till hennes mamma som skulle köra ut oss till förfesten på väg mot Trekanten.
Det var en hel del folk där, vi pratade skit och spelade kubb. Var väl en aning stelt i början av olika anledningar, men tyckte det löste upp sig ganska fort. :)
Vi tog en stadsbuss in till stan innan tio, och hamnade på O'learys (jag hade inte turen på min sida, så jag kom inte in på Harrys...). Vi dansade loss på dansgolvet (som vanligt..) och plötsligt dök Martina och Jessica upp. Mycket kul! :D
Vi bestämde oss för att dra vidare till Bistro Bar. Kom förbi vakterna (som tydligen kände igen oss, eftersom vi är där ganska ofta... *s*) men tvärvände när vi fick höra att det kostade 100 spänn att gå in! Dock blev vakten helt till sig över att vi skulle gå, så han fixade in oss gratis. Haha!
Mötte upp Martin, Kenta och Janne vid två, och åkte med en av Kentas kompisar hem. Skönt att slippa nattbussen för en gångs skull!
Bilder kommer i morgon, är för trött för att ladda upp några nu. *s*

Mamma och pappa kom förbi nu ikväll med min nya kattbäbis, Sture. :) Han ligger här brevid mig och morrar åt Simba. Simba dock, är coollugn och bara fjantar sig. Det kommer gå bra. :)

Nu ska jag ta lite frisk luft, och sen fräscha upp mig lite. Man vet aldrig om man får oväntat besök. ;)
Puss

Inga kommentarer: