tisdag 25 augusti 2009

Oh happy day.

Hej på er!
Idag känner jag mig lite piggare, tack och lov! Gårdagkvällen var riktigt hemsk, men kändes som en sten föll från bröstet när jag fick prata ut med Martin. Det är skönt att han finns där när jag behöver honom.
Sov som en stock hela natten, och gick upp vid halv nio. Inte illa ändå. :) Tog oss en lång promenad runt köpingen, förbi pappa Martin på Hjulet och sen in på Konsum och småpratade lite med Sanna och Jeanette.
Kelly somnade i vagnen, så det var bara att bära in henne i sängen när vi kom hem. Då passade jag på att sätta mig ute i solen och pressa i nästan en timme. Därefter fanns det inte fullt lika mycket sol kvar där ute...

Jag funderar lite på vad vi ska hitta på sen när hon vaknat. Kanske ta bilen och vagnen ut till spåret och traska runt lite i skogen, fast vagnen är så jävla kass på ojämnt underlag... Cykla till skogen vid mina föräldrar och gå lite, eller helt enkelt stranden... Hm, nä, stranden känner jag faktiskt inte för idag. Tar det på torsdag istället om vädret håller i sig. *hoppas*
Pratade med min kusin och planerade in en träff i eftermiddag, så jag kanske skulle messa henne och se hur det blir.

Japp, nu vaknade hon visst. Dags att sätta fart då.
Puss på er!

Inga kommentarer: