tisdag 25 augusti 2009

Så ute!

Godkväll alla folk!
Jag och Martin har precis suttit och tittat på Linas kvällsbok på femman. Så pinsam film! Dock väldigt bra. Älska fjortisfilmer! *s*
Jag och Kelly har verkligen hållit oss ute hela dagen i stort sett. Varit väldigt skönt, men också väldigt tråkigt för min del... Hade hellre träffat på lite folk känner jag. Får försöka ta tag i det i morgon. Vi skulle åkt hem till Jennie och hälsat på, men hon är förkyld och hängig, så vi skippade det. Får försöka få tag på någon annan som vill ses. :)

På torsdag ska jag och Martina ha en dag tillsammans. Ska bli mycket trevligt. :) Lovade att bjuda på pizza, och sen kanske det blir filmkväll med lite cider eller vin. Har inte druckit något på några veckor nu, så i helgen ska det faktiskt bli jättegott att få dricka en cider eller två. *s*

Beställt en jacka och ett par skittuffa leggings nu ikväll också. Jackor tycker jag är så svåra att hitta i affärer, så det känns bättre att beställa om man hittar någon som känns rätt...
Nope, jag tänkte faktiskt se till att gå och lägga mig tidigt ikväll, så jag orkar med min sista dag med Kelly i morgon. Nåja, långt ifrån min sista hoppas jag, men sista för den här veckan. Får iofs hem henne på söndag igen, så det stämmer ju inte det heller. *hm* Äsch, för trött i huvudet för att orka med sånt här nu. Hörs i morgon!
Puss

Inga kommentarer: